Veelgestelde vragen

Uiteraard zijn wij beschikbaar om uw vragen te beantwoorden. Maar kijkt u s.v.p. eerst hieronder of uw antwoord er tussen staat. Indien u op deze pagina geen antwoord op uw specifieke vraag kunt vinden, neemt u dan contact op door het invullen van het contactformulier.

Algemeen

Waar kan ik met een klacht terecht?

De merken en producten die Beregeningnodig.nl aanbied en levert, staan bekend om hun kwaliteit. Mocht er toch iets niet in orde zijn met een product of wilt u iets melden over bijvoorbeeld de bezorging van uw bestelling?

Meld u vraag of klacht dan graag zo snel mogelijk bij ons via het contactformulier of stuur een email naar info@beregeningnodig.nl

We reageren zo spoedig mogelijk (binnen 2 werkdagen) en gaan in overleg met u het probleem zo snel mogelijk oplossen. Meld op het contactformulier of in uw mail om welk factuurnummer en/of welk product het gaat. Geef ook aan hoe wij u kunnen bereiken, zodat wij snel contact met u kunnen op nemen.

 

 

Wat gebeurd er met mijn persoonlijke gegevens (privacy)?

Uw persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Beregeningnodig.nl. Wij verstrekken geen gegevens aan derden.

Ik heb een vraag

Beregeningnodig.nl is 24/7 bereikbaar middels het contactformulier onder het kopje “contact”. Eventueel kunt u ook een mail sturen naar info@beregeningnodig.nl. Waarbij wij er naar streven om binnen 2 werkdagen te reageren.

Maandag t/m vrijdag kunt u van 08:00 uur tot 17:00 uur ons ook telefonisch bereiken op:

Ronnie van Oosterhout
Renee van Oosterhout – de Jong

 

Wat zijn de gegevens van Beregeningnodig.nl ?

Beregeningnodig.nl
Moleneindsestraat 45
4741 RH Hoeven

Bas van Oosterhout +31 (0)6 526 141 77
Ronnie van Oosterhout +31 (0)6 510 280 81

Email: info@beregeningnodig.nl
URL: www.beregeningnodig.nl

IBAN nummer: NL15 RABO 030 3888 466

 

Onderdeel van Bas van Oosterhout VOF
KvK 54288916
BTW nr. NL 851243927B01

Wie is Beregeningnodig.nl ?

Beregeningnodig.nl is de online winkel van Bas van Oosterhout VOF. Waarbij u alle benodigde producten kunt bestellen voor het repareren/aanleggen van uw eigen beregeningsinstallatie.  Naast de vele professionele producten die wij aanbieden, kunnen wij u ook voorzien van een deskundige adviezen op het gebied van beregeningsinstallaties.

Bestellen en Verzenden

Is het mogelijk de bestelling op te halen?

Ja het is mogelijk om uw bestelling bij beregeningnodig.nl op te halen. Graag hiervoor even met ons contact op te nemen, via een van onze contactgegevens, om zo af te kunnen stemmen wanneer u wenst de bestelling op te halen. U betaald uiteraard geen verzendkosten.

Een ander afleveradres, kan dat?

Ja, het pakket kan ook op een ander adres worden afgeleverd. Tijdens het bestelproces voert u het gewenste afleveradres in. U kunt ook tijdens het bestelproces onder “vragen of opmerkingen” extra aangeven dat u uw bestelling naar dit afleveradres gestuurd wilt hebben.

Wat zijn de kosten van het verzenden?

Voor alle leveringen maakt Beregeningnodig.nl gebruik van PostNL.
U betaald voor pakketten binnen Nederland;

  • t/m 10 kg en afmetingen binnen 100 x 50 x 50 cm € 6,95
  • 10 t/m 30 kg en afmetingen binnen 176 x 78 x 58 cm € 13,25

Alles buiten deze gestelde marges of een verzending buiten Nederland dan zijn de bezorgkosten op aanvraag. Wij vragen u dan ook hiervoor contact met ons op te nemen via info@beregeningnodig.nl

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt in orde gemaakt en verzonden zodra Beregeningnodig.nl de betaling of akkoord op de betaling heeft ontvangen.

 

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren zolang de bestelling nog niet door ons is verzonden.

Bestelling annuleren? stuur ons dan een bericht via het contactformulier onder de kop “contact” of stuur een email naar info@bergeningnodig.nl met als onderwerp: Bestelling annuleren met het bestelnummer.

Wij boeken na de annulering zo snel mogelijk het geld terug op het bij ons bekende rekeningnummer.

 

Is mijn bestelling goed aangekomen?

U ontvangt te allen tijde per email een bevestiging van uw bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de verzending van uw bestelling vermoedelijk niet correct verlopen. Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier onder de kop “contact” of stuur een email naar info@beregeningnodig.nl.

 

Betalingen

iDEAL

Via een iDEAL betaling komt u automatisch op een betaalpagina van uw bank en kunt U  veilig, vertrouwd en snel betalen. Na het invullen van de ontbrekende gegevens en het accorderen van de betaling wordt vervolgens het bedrag “direct” van uw bankrekening afgeschreven.

 

Vooruit betalen

Wanneer u een bestelling bij Beregeningnodig.nl heeft geplaatst, ontvangt u van ons een orderbevestiging per email. Aan de hand daarvan kunt u middels uw eigen bankomgeving en op ieder gepast tijdstip het totaalbedrag aan ons overmaken.

Waarnaar beregeningnodig.nl overgaat tot verpakken en verzenden wanneer deze betaling is ontvangen. Let u er op dat via deze optie “vooruit betalen”, de tijd tussen bestellen en daadwerkelijk verzenden/ontvangen van de bestelling een aantal werkdagen tussen kan zitten i.v.m. verwerking van de betaling tussen de betreffende banken.

Garantie

Krijg ik garantie op de aangekochte producten?

Wanneer u een product(en) koopt bij Beregeningnodig.nl, dan heeft u recht op garantie. Hoe en hoe lang u garantie heeft op een product is/kan verschillen per merk en/of leverancier. Beregeningnodig.nl volgt standaard de wettelijke bepalingen omtrent het verlenen van garantie op de aangekochte producten. Let op! Uw factuur dienst als garantiebewijs.

Voor meer gedetailleerde informatie over de garantie bepalingen, kijkt u dan in onze Algemene Voorwaarden.

 

Retourneren en Ruilen

Hoe kan ik een product ruilen?

Wilt u het product ruilen voor een ander product? Dat kan, bestel het product wat u graag wil omruilen voor het product dat u retour stuurt op  www.beregeningnodig.nl. Stuur het product retour wat niet naar wens is op de manier zoals vermeld onder de kop “Retourneren/Ruilen”.  De retourzending moet binnen de zichttermijn van 14 dagen bij ons aangemeld zijn via het contact formulier of via een email naar info@beregeningnodig.nl. Het bedrag van het product wat retour komt wordt na ontvangst binnen 5 werkdagen teruggestort.

Het enige vereiste wat wij stellen aan het retourneren/ruilen van producten is;

  1. Het product moet in de originele verpakking worden retour gestuurd.
  2. Het product mag niet gebruikt en/of beschadigd zijn.
  3. Retour het product binnen 14 werkdagen.
  4. Bewaar het verzendbewijs tot het bedrag terug gestort is.

 

Hoe kan ik een product retourneren?

Beregeningnodig.nl levert bij uw bestelling onderaan de pakbon een retour label welke u kunt gebruiken om de bestelling gedeeltelijk of volledig retour te sturen. Het enige wat u hoeft te doen is het label van de pakbon af te knippen en op het retour pakket te plakken. Waarnaar u het pakket naar een PostNL punt bij u in de buurt brengt.

Let op! De kosten voor het retour sturen zijn voor uw rekening.